wtorek, 13 stycznia 2015

Notka Powitalna

Nie wiem skąd mi się wziął w głowie pomysł na prolog i ogólnie bloga, ale przyznam się, że jestem z tego nawet,nawet w miarę zadowolona :*. Prolog pojawi się już niebawem ;)
Zastanawiałam się trochę czy to ma być blog katastroficzny czy fantasy...w końcu wyszedł z tego kryminalnych (przynajmniej tak mi się wydaje :P)
                    Jeśli jesteście ciekawi nowych rozdziałów zapraszam Was serdecznie do grona obserwatorów, bo wtedy jesteście na bieżąco co i jak z notkami oraz do komentowania :*, komentarze  zachęca mnie do dalszego tworzenia :* i pokazuje ile osób czyta moje badziewia lub wypociny ;P.

Ode mnie to wszystko :*, dziękuję za komentarze pod najbliższym prologiem nawet te najdrobniejsze i pozdrawiam :**.

Ps. Jest zwiastun bloga ;) Jeśli ktoś nie widział to ciekawych zapraszam do zakładki xD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz